2011年6月19日日曜日

DIM - LEECH


LEECH

Nobody believes you.

Marbleの壁は高く泥に塗れていたよ
殴りつけられたような痛みが俺を離さねぇ
大量に零れたImperfection 完全に飲まれたExpression
I who sings black again. I who dyes black again.
何度も頭を潰すInsult

Let's send a gallows in the last scene which you hope for.
Don't hush up a mistake.
Take responsibility.
未だ見えねぇ行方知れずの物 纏わせたのは全て上辺だけ
売り飛ばされたのは思想の偽造 凝りもせずまた寄って来やがる

Can you hear the counting song of pain?
The president.
[I want to scatter your face.]
目に映る答えを描く
[I want to scatter your trick]
Can you hear the counting song of pain?
The president.
[I want to scatter your excuse.]
黒き日は今も褪せぬまま…
A prosecute. Your luck will run out someday.
Hatred to you is a proper act.

流れた欠陷と無表情と無力 時が忘却に飢えても 忘れる事はしない

You are the same as a leech which sucks blood to live.

Let's send a gallows in the last scene which you hope for.
Don't hush up a mistake. Take responsibility.
未だ見えねぇ行方知れずの物 纏わせたのは全て上辺だけ
売り飛ばされたのは思想の偽造 凝りもせずまた寄って来やがる

Can you hear the counting song of pain?
The president.
[I want to scatter your face.]
目に映る答えが消える
[I want to scatter your trick]
Can you hear the counting song of pain?
The president.
[I want to scatter your excuse.]
黒き日を葬る無意味さに
I felt humiliation

美しき静寂が悲しげに揺れてる目を塞ぐ事さえ罪
A prosecute. Your luck will run out someday.
Can you hear the counting song of pain? The president.
You are the same as a leech which sucks blood to live.
水蛭

沒有人相信你

大理石的牆壁高高地塗上泥土了唷
好像被毆打般的痛楚無法離開我啊
大量凋落的瑕疵 完全被吞嚥的表現
我再次吟唱黑色 我再次染成黑色
多少次擊潰腦袋的侮辱

贈送給你在最終場面所期望的絞刑架
不要掩飾錯誤
承擔責任
還是看不見去向的未知物 被糾纏的全都只是表面
被賤賣的是偽造的思想 無法堅定而又依附過來

你能聽見計數痛苦的歌嗎?
總統
我想要分裂你的臉
映在眼前描繪出的答案
我想要分裂你的詭計
你能聽見計數痛苦的歌嗎?
總統
我想要分裂你的藉口
漆黑之日到現在還無法退色…
告發。你的好運總有一天將會耗盡。
贈恨你是一個正常的行為

流逝的缺陷和面無表情和無能為力 就算忘記時光而飢餓 也不會將那件事給遺忘

你就像水蛭般靠吸別人的血生存

贈送給你在最終場面所期望的絞刑架
不要掩飾錯誤,承擔責任
還是看不見去向的未知物 被糾纏的全都只是表面
被賤賣的是偽造的思想 無法堅定而又依附過來

你能聽見計數痛苦的歌嗎?
總統
我想要分裂你的臉
映在眼前描繪出的答案
我想要分裂你的詭計
你能聽見計數痛苦的歌嗎?
總統
我想要分裂你的藉口
就連埋葬漆黑之日也毫無意義
我感到屈辱

美麗的寂靜在悲傷地搖曳著 連閉上眼也是罪過
告發。你的好運總有一天將會耗盡。
你能聽見計數痛苦的歌嗎?總統
你就像水蛭般靠吸別人的血生存
—LEECH是水蛭對吧?
ルキ:「沒錯,是靠著吸血寄生存活的。」
—歌詞中有憤怒的暴發的感覺
ルキ:「是真的有的,有些也不知道該怎麼說。」
—想一次發洩的
ルキ:「有些無法表達的就用英文了。不管拿到這塊CD的是誰會都像被水蛭吸上一樣無法分開。」

應該是在說靠著吸別人血(像是貪汙)活下去的人
並沒有公開說憤怒的對象是誰,不過我想就是在表達人民對貪汙政治家的那種感受吧

0 件のコメント:

コメントを投稿