2011年6月19日日曜日

DIM - IN THE MIDDLE OF CHAOS


IN THE MIDDLE OF CHAOS

The little freedom which I know
All which I should keep
It may be lost someday
Anyone is the same
I stood in this stage and have noticed it
Am I who sings there truth?
It is wrong! I am here

Let's deliver nonfiction
A song like misfortune pride
I vomit original pain
The only means to prove oneself

I have a beloved person and a family
Nothing is different from you
Look as one human being
I have a lot of hateful guys
Nothing is different from you
Look as one human being

Honor and position aren't important
Do you remember it?
It becomes motherfucker

The little freedom which I know
The dream which I should keep
It may be lost someday
Am I who sings there truth?
It is wrong! I am here
No one can be saved with lie

Let's deliver nonfiction
A song like misfortune pride
I vomit original pain
To ascertain each other's wound
Let's deliver all of me
A song like misfortune pride
In the middle of chaos
The only means to prove oneself
在混亂的中間

我知道的一點自由
我應該保留所有
也許某天將會失去
每個人都是一樣的
我站在這個舞台注意到了
我能在那裡唱出真相嗎?
這是錯的!我在這裡!

來發表一篇散文吧
像是一首不幸驕傲的歌
我吐出了原來的痛苦
唯一的手段是證明自己

我有一個心愛的人和家庭
沒有什麼是與你不同的
身為一個人
我有很多憎恨的人
沒有什麼是與你不同的
身為一個人

榮譽和地位並不重要
你記得嗎?
會讓自己變成渾蛋

我知道的一點自由
這夢想我應該保留
也許某天會失去
我能在那裡唱出真相嗎?
這是錯的!我在這裡!
在謊言之中沒有人能被拯救

來發表一篇散文吧
像是一首不幸驕傲的歌
我吐出了原來的痛苦
互相查明彼此的創傷
來發表關於我的一切
像是一首不幸驕傲的歌
在混亂的中間
唯一的手段是證明自己

--「IN THE MIDDLE OF CHAOS」用英文歌詞的理由是?
ルキ「不管是這個還是哪個,只是想要掩飾而已,這一首是在講自己的事情喔~我也是有家人的,和你們並沒有什麼不一樣,像這樣子唱歌、站立於舞台上,就因此異常地不把我當普通人看待,甚至還常常被認為是不用上廁所的,但是並不是這樣的,所以這首歌是自我證明的東西」
-所以自己並不是偶像‧ルキ,而是要宣告自己是人類‧ルキ
ルキ「嗯~是啊~不管周遭說了什麼,我也不過是一個人類罷了,是這樣子的歌曲」

描述ruki自己本身的歌

0 件のコメント:

コメントを投稿