2011年7月4日月曜日

COCKROACH


深く 濁った 底辺を蠢き
認められない羽根を生やした俺は「素敵かい?」
「無様」な振る舞いがお似合いだろ? それでいい
俺は生きる腐ったvery fuck'in doubter!

Natural born trash human
Natural born worthless fellow
Natural born rebel spirit
It is good as orange rotted

手を伸ばし 届く筈もない壁を睨む
Do you see this muzzle that aims at your head now?
Now by this hand in a free cockroach some time
Do you see this muzzle that aims at your head now?
I am seen in the future when you fall on ground...

手を伸ばせば 届くと信じていたい

Natural born trash human
Natural born worthless fellow
Natural born rebel spirit
It is good as orange rotted!
深深地 已渾濁的 在底部蠕動
長著無法被認同的羽毛的我 「很棒吧?」
「醜陋」的舉止很適合我吧?這樣就好
我腐朽地活著 懷疑者真他媽的!

天生垃圾的人類
天生卑微的同伴
天生反叛的精神
像橘子腐爛那樣好

伸出手 注視著無法到達的牆壁
你有看到瞄準你頭部的槍口嗎?
現在握在自由的蟑螂手上
你有看到瞄準你頭部的槍口嗎?
我將會看到你跌倒在地上…

若伸出手 我想要相信能夠到達

天生垃圾的人類
天生卑微的同伴
天生反叛的精神
像橘子腐爛那樣好!

0 件のコメント:

コメントを投稿