2011年10月10日月曜日

PSYCHOPATH


PSYCHOPATH

Right now destroy
FAR OUT
Did you drop the sexual organs somewhere?
笑顔の裏の傲慢さ Splendid ugly boy
I want to destroy the your face
By my this hand
Product of the rotten industry
creepy creature
Play of psychopath
Disagreeable
Splendid ugly boy
I hate you
Psychopath
I want to the your face
Play of psychopath
Disagreeable
Splendid ugly boy
I hate you
Psychopath
I make sure of your brilliant end with my naked eyes
Play of psychopath
Splendid ugly boy
Play of psychopath
Disagreeable
Splendid ugly boy
I hate you
Psychopath
精神病患者

破壞當下
創新
你曾在某個地方放下過性器過嗎?
笑臉背後中的背叛 燦爛又醜陋的男孩
我想要摧毀你的臉
用我這隻手
腐爛產業的商品
毛骨悚然的生物
精神病患的遊戲
厭惡
燦爛又醜陋的男孩
我恨你
精神病患者
我想要摧毀你的臉
精神病患的遊戲
厭惡
燦爛又醜陋的男孩
我恨你
精神病患者
我很確信你的燦爛能結束我的肉眼
精神病患的遊戲
燦爛又醜陋的男孩
精神病患的遊戲
厭惡
燦爛又醜陋的男孩
我恨你
精神病患者

0 件のコメント:

コメントを投稿