2011年6月18日土曜日

UROBOROS - BUGABOO


BUGABOO

手探りでくわえ込む自己欺瞞
ドギマギ醜く苦い?甘い?
忘れるな今の瞳を
The fate

Lost
The justice died just now
It killed
Rationality and arrogance
I am crushed

You can't speak the truth without crying
I dare you to just come out and spit it out
My beloved with a three bump belly

誰もが欲しいはずの「愛」です。
彼女は腰を下ろし時に食われる

I get ADDICTED
I'M DEAD
The SMELL, it SMELLS of saccharine

灼熱の曼荼羅へ散りけり
蒼に上がる黒煙 戻りたい?戻れない?

"If love is just something you get used to, then why be born at all?"

The catastrophe
For whom do we kill?
I'm killed again today by its twisted essence
I kiss the destruction type fly

いつまでも、どこまでも笑い声が止まらない
壊れる瞳を剥いて…
鬼怪(妖怪,令人煩惱或恐懼的原因)

帶來的自我欺騙而摸索著
是慌張地醜陋的苦澀?甜蜜?
別忘了,現在的瞳孔
命運

失去
正義剛剛已死去
是被殺害的
合理性和自大傲慢
我被壓碎了

你不能不哭泣而說出事實
我想你也不敢出現還不會忍氣吞聲
我所心愛的人肚子上有三塊腫塊

這就是無論誰都一定想要的「愛」
她坐下時就被啃食了

我上癮了
我死了
那氣味,聞起來是極甜的

散開於灼熱的曼陀羅
飄向蒼藍的黑煙 想回去嗎?回不去嗎?

「如果你很習慣了愛,那為什麼完全生不出來?」

災難
我們是為誰而殺戮?
今天我再次被被扭曲的本質殺害
我親吻那破壞模式的蒼蠅

不管何時、不管何處,笑聲從來沒停過
剝取那壞掉的眼珠…

0 件のコメント:

コメントを投稿