2011年6月19日日曜日

NIL - Silly God Disco


It is cheesed with power and the morality of which it goes mad
A lot of people became dogs having tied to the chain
Your happy there?

I want to be enjoying the life though it will knock against a high wall hereafter
I'm already dead however I was saved with the rock

I swore it at that time. I will walk life that shines highest
There is no fear. It gets it over though there is a painful day too
Now let's go. The wing expands and goes to look for freedom and the glory
The world that extends to the place waits surely for you

踊らないか?Real Cinderella 傷だらけのガラスのマーチンで

Hey God! Are you ready?

聞かせてよ「bodies」
絶頂を教えてやるよtonight
歪みを上げて
響かせてくれtonight
どうにでもしてくれ
狂い出した夜に[DO LUCK]よりも甘いFuck'n rollぶち込んでくれ
這是厭煩的權力和瘋狂的道德
一堆人都變成了被練子繫住的狗
你在那裡愉快嗎?

我想要享受生命 雖然以後會碰到高的壁璧
我早已經死了,可是我被搖滾拯救了

那時我發誓  我要走向那最高地閃耀的人生
那裡沒有恐懼 即使越過那些日子會很痛苦
現在出發吧 展開翅膀去尋找自由和榮耀
這世界一定會變廣等待著你

不跳舞嗎?現實的灰姑娘 那充滿傷痕的馬丁靴

神啊!你準備好了嗎?

聽從「身體」的指揮
我來教你這絕頂的夜晚
提高失真
弄響今晚
隨心所欲吧
在這一個狂亂的夜比「祝好運」更甜密 投入於Fuck'n roll之中

0 件のコメント:

コメントを投稿